Kripto Valuta

Kripto Valuta

KRIPTOBÁNYA VILLANYSZERELÉSE 2

2018. április 27. - Csaba Kőházi

criptocentrum1.jpg

Ahogy fejlődik a bánya és egyre több riged lesz, ne felejtsd el a vezetékeket cserélni !!!!

Most ebben a cipőben járok én is. Éreztem, hogy valami nem stimmel, mert a vezetékek nagyon melegek voltak.

3 gépenként csináltam egy kötődobozt, vagyis a gépekhez külön-külön csináltam 3*1,5 rézvezetékkel leágazást. Ez most is rendben van.

A kötődobozban sorkapoccsal kösd össze a vezetékeket.

A rigek számát növeltem, így a gerinc vezetéket a 3*2.5 rézvezetékről, ki kell cserélnem 4, vagy 6 keresztmetszetűre.

A neten sok olyan képet látni, ahol leégett a bánya, itt az elsődleges okok a vezeték túlterhelése. Sokan csak arra gondolnak, hogy újabb és újabb gépeket vegyenek. Nem csak a gépek számát kell bővíteni.

A helytelenül méretezett vezetékben plusz hő keletkezik!

Ettől még a kismegszakító nem biztos, hogy egyszerre leold, viszont az is melegszik. Azért nem tudod a leoldás után egyszerre visszakapcsolni, mert le kell hűlnie.

Vigyázz a bányagépeidre, óvd a befektetésed J.

Regisztrálj és olvass még több hírlevelet! http://cryptocentrum.gralakm.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://kriptomania.blog.hu/api/trackback/id/tr5913873236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása